jueves, 3 de diciembre de 2009

Busco en tus labios un motivo para besarte
y remover del entrecejo
del clavo endemoniado que enquistó mi verdad.
Busco en tu voz la piel del pecado
y el olor de ese bosque para perderte entre mis brazos.

Busco la luciérnaga que me chivó que estabas
iluminando el camino
para regalarle una vida entre mi sonrisa y tu alma,

Te busco, te busco, te busco...

Te encontré.

No te pediré que te quedes a mi lado
pero el alba aparece cada día
y no es en vano que amanezca en esta vida

No te pediré que despiertes a mi vera,
no resuelvo nuestro amor con tu presencia
porque aunque te encontrado yo te sigo buscando
y sea donde quiera que estés, siempre nos quedará nuestra particular primavera.

Busco ese lunar que me recalcitra la madeja,
visto la levita que me cubre tus caricias.

Por favor, no te quedes jamás a mi lado,
será mejor no verte siempre
y buscarte...

No te quiero.
Solo te busco.

D.

4 comentarios:

  1. Estimada senyoreta Dima,

    Porto una castanya considerable, la qual cosa no m'honra, i normalment no comento els textos introspectius, ja que per ells sols ja són suficients. I a risc de semblar un extraordinari pallasso diré:

    Algú que menciona les cuques de llum, aquelles
    meravelloses criatures que imiten ens estels, per regalar vides entre somriures i ànimes, doncs això, que es mereix tots els meus bons desitjos.

    No sé qui ets, ni on vius, ni què fas, però avui m'has alegrat la vigília d'abans d'anar a dormir, imaginat que unes cuques brillants m'il·luminen el camí.

    Perdó pel comentari fora de lloc i moltes gràcies també.

    Moltes salutacions, senyoreta que veu luciernagas.

    ResponderEliminar
  2. Senyor Ararat no sap com de feliç em fa haver-li alegrat la vigília.
    Segur que vosté també sap veure les Luciérnagas que obren el seu propi camí...
    Salutacions.

    Estimat Sere jo: buscar es no quedarse quieto, buscar es aprender a no ser adulto.

    ResponderEliminar